Biztos szakmai alapok!
Az UniParking, cloud alapú forgalom menedzsment rendszer, amely képes a hálózathoz csatlakozva optikai jármű azonosításra, alapvető beléptető eszközök vezérlésére, és biztonsági rendszerek párhuzamos kommunikációjára.
A rendszer alapvető feladata, az akadálymentes és folyamatos járműves és gyalogos menedzsment. A cloud alapú forgalom menedzsment rendszer az eddigieknél sokkal rugalmasabban és könnyebben integrálja a különböző kapu/ajtó/sorompó perifériákat, különböző technológiákkal elősegítve a belépéshez szükséges jogosultság meghatározását és menedzselését.
A rendszer használatával optimalizálható és biztonságosan kezelhető mind a személyi, mind pedig a járműforgalom egy telephelyen, vagy területen a megfelelő jogosultsági
szintek szerint. Az azonosítás előre regisztrált optikai szenzorok segítségével, azonosító kártya, vagy jegy alapú QR kód és vonal kód alapján történik.
Az UniParking képes párhuzamos azonosítás kezelésére.
A felhasználó azonosítását követően, a rendszer jelzést küld a központi eszközök számára, így a biztonsági szolgálat minden információt követni tud. Ezen felül a rendszer minden jelzést, figyelmeztetést, és általános információt tárolni képes a felhasználó által definiált ideig, így biztosított az információk megfelelő tárolása és kinyerése egy esetleges káresemény, vagy jogvita esetén. Az olvasók hálózati fennakadás esetén offline működésre is képesek, a redundáns memória kialakításnak köszönhetően, így egy esetleges hálózati hiba, vagy infrastrukturális sérülés esetén is tovább képes üzemelni a rendszer a már letöltött információkkal.
A kártyaolvasó hardver IP65-ös védelemmel ellátott tokozásnak köszönhetően időjárásálló, emiatt kültéri és beltéri alkalmazásra is kitűnően alkalmas. A hardveren elhelyezkedő visszajelző rendszer segítségével a felhasználót visszaigazolja az eszköz, ha az azonosítás sikeres vagy sikertelen.
Az azonosítók biztonsági szintjének növelése érdekében csatlakoztathatók egyéb, biometrikus azonosító rendszerek is (pl.: ujjlenyomatleolvasó, írisz olvasó), ezzel kialakítva a több faktoros azonosítási rendszert.
Az olvasó eszközök azonosítás esetén jelzés segítségével vezérlik az egyéb forgalom menedzsment rendszereket, például ajtókat, sorompókat. A rendszer kialakításának köszönhetően, bármilyen kiegészítő könnyen illeszthető, így nem szükséges egy telephelyen a teljes hardver állományt lecserélni egy esetleges utólagos telepítés során.
Szoftver részről a rendszer képes több felhasználó együttes kezelésére.
A felhasználók szoftveres oldalról csoportokba sorolhatók, így könnyedén kezelhetők a jogosultsági szintek. A kártyák esetén a rendszer képes az előzőleg definiált időintervallum kezelésére, jogosultsági szintek ellenőrzésére, azonosítás esetén belépés engedélyezésre, megtagadására. Szoftveres oldalról egyszerűen hozzárendelhető a felhasználó azonosítójához egyéb azonosítási rendszer által definiált adatstruktúra is. Ennek köszönhetően bármilyen vállalatirányítási, vagy személyi nyilvántartó rendszerhez könnyen implementálható, ami jelentősen megkönnyíti a felhasználók és jogosultságok kezelését.